sâmbătă, 2 aprilie 2011

Minunăţiile Mihaelei - O interpretare personală a meniului "Schnitzer-Diamond-Mimi"

Mihaela  şi-a preparat următoarele meniuri şi a făcut şi fotografiile minunate de mai jos: 

Miercuri 23 martie 2011
 
8.30am
 - puţin suc de grâu + două căni ceai
 
9.30am Mic dejun
  - 1 pară + 1 banană + scorţisoară + vlăstari de mazăre + câteva alune înmuiate
 
14.00pm Prânz
- Salată de ţelină rasă + ceapă vrede + ardei + câteva alune înmuiate
- Salată de roquette + pătrunjel + roşie, ulei, zeamă de lămâie, oţet de mere
- miei + quinoua încolţite
 
19.00 Cina
 - Salată de varză murata + ardei + pătrunjel + ulei + 3 perişoare de varză murată cu nuci
 - mei + quinoua încolţite
 
E incredibil, pentru prima data in viata mea cand mananc fara sare, acum simt si eu adevaratul gust ale legumelor.
vineri, 25 martie 2011

12.00pm Prânz
 - o linguriţă de spirulina cu apă
 - 3 portocale cu scorţisoară

20.00 Cina
 - o roşie, ardei, morcov, conopidă, ridiche, castravete, o perişoară de varză murată cu nuci, mei + quinoua + fasole mung  încolţite


 Draga mea Mihaela, m-am bucurat foarte tare de mesajul tău şi mă tot întreb, oare cum aş putea să-ţi mulţumesc eu ţie îndeajuns???
 Mihaela s-a simţit bine şi a reuşit să mănânce  numai crud mai multe zile la rând, aproximativ la fel şi Cris, dacă vă interesează poate mai multe detalii, puţeti să citiţi impresiile lor AICI.

Un comentariu:

  1. Draga mea Mimi,
    eu sunt cea care iti multumesc din suflet pentru aceasta minunata perioada din viata mea si pentru multele si minunatele lucruri pe care ni le dezvaluiesti cu atata blandete si bunatate.
    Te imbratisez cu drag,
    Mihaela ta,

    RăspundețiȘtergere