miercuri, 22 septembrie 2010

O comparatie interesanta

Acest mesaj l-am primit de la o prietena din Romania  si mi-a placut tare mult. Desi personal ma indoiesc putin de exactitatea cifrelor (in Germania de exemplu, oamenii cu venit mediu  isi permit poate sa cheltuie  in jur de 500€  pentru mancare PE LUNA si nu pe saptamana!!!),  ideea care sta insa in spatele acestui mesaj, este foarte interesanta si m-a pus mult pe ganduri.
Daca suntem cu adevarat sinceri, recunoastem poate, ca cei mai multi dintre noi avem mult mai mult decat ne trebuie pentru a supravietui, de zeci sau sute de ori mai mult ca cei mai multi oameni din lumea asta, posedam mai multe lucruri ca niciodata si totusi ne aflam cu totii mai departe intr-o goana nebuna dupa agonisire! Adunam bani, proprietati,  imbracaminte, aparate de tot felul, diplome, functii, titluri...
Si nu stiu cum e in cazul vostru, dar in jurul meu cel putin, sunt asa de putini  oameni multumiti si cu adevarat fericiti....

O comparatie interesanta...
GERMANIA :

Fam Melander din  Bargteheide - 2 adulti , 2 adolescenti
Costul mancarii  pentru o saptamana:  $500.07  

SUA:

Fam Revis -   North  Carolina -  2 adulti , 2  adolescenti
Costul mancarii pentru o saptamana:   $341.98


JAPAN :

Fam Ukita -  Kodaira  - 2 adulti , 2 adolescenti
Costul mancarii  pentru o saptamana:  $317.25


ITALIA:

Fam Manzo -  Sicilia - - 2 adulti , 3 copii
Costul mancarii pentru o  saptamana: $260.11



MEXIC:

Fam Casales -   Cuernavaca - 2 adulti , 3  copii
Costul mancarii pentru o saptamana: $189.09  


POLONIA:

Fam  Sobczynscy - Konstancin,Jeziorna - 4 adulti , 1  adolescent
Costul mancarii pentru o saptamana:  $151.27



EGIPT:

Fam Ahmed -   Cairo - 7 adulti , 5  copii
Costul mancarii pentru o saptamana : $68.53  


ECUADOR :

Fam Ayme - Tingo - 3  adulti , 1 adolescent, 5 copii
Costul mancarii pentru o  saptamana: $31.55



BHUTAN - ASIA

Fam Namgay -   Shingkhey Village - 7 adulti , 6  copii
Costul mancarii pentru o saptamana: $5.03  


CIAD:

Fam.  Aboubakar - Breidjing Camp - 3 adulti , 3 copii
Costul  mancarii pentru o saptamana:  $1.23  

3 comentarii:

  1. Buna Mimi,
    interesanta comparatie, si mie mi se par cam mari costurile pentru primele tari, eu de exemplu in Canada - 2 adulti / 100Cad / saptamana. Asa este, din prea multe cate avem incepem sa nu mai apreciem ce avem si nimic nu ne mai satisface. Pana la urma cred ca sanatatea si fericirea sunt cele mai de pret.
    Te imbratisez,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de aceeasi parere, draga mea Mihaela...
    Bunica mea spunea mereu (si cata dreptate avea, Dumnezeu sa o odihneasca in pace): "Da-mi Doamne sanatate, ca-i mai buna decat toate."
    Si eu te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scumpele mele, aveti dreptate, sanatate sa avem ca restul vine de la sine. Mimi, spaghetele tale arata delicios. Si mie imi placeau foarte mult spaghetti aglio olio si chiar ma gandeam zilele astea sa incerc cu dovlecei ca noi nu prea suntem amatori de alge :) ma gandeam sa le asezonez cu putin " parmezan" . Te tin la curent cum iasa daca am timp sa le fac. Victor de o saptamana vrea zilnic spaghetti, asa ca sansele sunt destul de mari:) te pup

    RăspundețiȘtergere