marți, 15 iunie 2010

Salata cu linte incoltita


Este o reteta  foarte draga mie, deoarece se face usor, se poate lua intr-un recipient adecvat peste tot (pe drum, la birou, la picnic, etc), este foarte satioasa si bineinteles si foarte gustoasa.
Ingrediente:
-frunze de salata, rucola, papadie, loboda, leurda, stevie, ce gasiti la piata  mai proaspat si mai bun in sezonul respectiv;
-cateva linguri de linte incoltita (lintea incolteste f. usor si se poate de fapt folosi deja si dupa ce a fost 24 de ore inmuiata in apa);
-ceapa verde, usturoi verde, ardei rosu si galben, patrunjel verde, ridichi, castravete (las imaginatiei si gustului fiecaruia portita larg deschisa!).
Ca dressing - o maioneza de mustar, facuta din o lingura de mustar, frecata cu ulei si sucul de la o jumatate de lamaie, sare (eu manac fara sare) si piper dupa gust.
Se maruntesc toate, se amesteca (frunzele de salata se pun ultimele), se pune sare si piper dupa gust. Daca sunt plecata pe undeva, imi iau cu mine aceasta salata intr-un borcan, doar frunzele taiate, le iau separat intr-o cutie de plastic si le amestec direct inainte de a manca. Pofta buna, astept comentariile voastre!

2 comentarii:

  1. Buna, vreau și eu să încep un regim ras nu că mi ar placea foarte tare dar e musai pentru vindecare. Iminplac rețetele tale le voi incerca cu siguranță. Am o întrebare la tine : am citit că ciupercile crude fac rău că ar conține o substanță toxică. Nu știu ce să mai cred. Ai zis că nu consumi sare dar fara sare suferă creierul. Nici sare Himalaya? Te pup numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mananc foarte rar ciuperci si nu-mi fac niciun fel de grija (eu mananc numai ciuperci de cultura sau ruechiuse, celelate nu-mi priesc!). In domeniul nutritiei, parerile sunt adesea foarte impartite si nu vei reusi niciodata sa tii cont de toate si sa faci totul perfect. Trebuie sa gasesti solutia de compromis, care este cea mai buna pt. tine! Mult succes!
      PS De sare izolata nu avem nevoie, in special in legume sunt foarte multe saruri, care sunt cele mai bune pt. organism.

      Ștergere