luni, 21 iunie 2010

BUCATARIA FARA FOC – DOAMNA ELENA NITA IBRIAN

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZRBze6CFt2pgTwKAqaUJHyXqKZ9zwA0jAy1C-yZTcIn4ORWUZQeaW_CWqG9TdCqtTwYhbjPm1JDQ99_G0koBjRoGX1ir3DsPa0PlI1tLgMtIhV78eyDGUcy-0lyDV90Q3kBD0J2SMzl8/s400/ee.jpg

Zilele trecute, am primit o marturie foarte impresionanta, referitoare la  doamna Elena Nita Ibrian. Mi s-a confirmat inca o data,  ce om deosebit a fost,  ce frumos a  stiut sa traiasca, cat de mult bine  a facut! Si am devenit constienta, de marea comoara pe care ne-a lasat-o buna doamna Ibrian si de faptul, ca nu am voie  sa las sa se asterne uitarea, peste viata si invatatura dansei.  Haideti sa fim mandri  de fiii pe care i-a dat poporul roman (sa stiti ca nu  multi pot sa se laude cu cineva cu asa o experienta, de  o viata, cu hrana vie!), haideti sa incercam sa ducem mai departe, cu totii, lucrarea vietii doamnei Elena Nita Ibrian! Fac un apel, la toti cei care au cunoscut-o sau au colaborat cu dansa, sa ne unim si sa incercam sa adunam cat mai multe dovezi si marturii despre dansa, sa aratam tututor ce valori inestimabile  a avut si are poporul roman!
Astept cu multa bucurie raspunsurile voastre:
hranaviero@googlemail.com sau direct pe blog.
Va multumesc din suflet!
*fotografiile sunt preluate de pe www.revistaviata.blogspot.com

2 comentarii:

  1. Draga Mimi sa stii ca mi-am comandat ieri 6 carti ale Doamnei Elena Nita Ibrian online si urmeaza sa le primesc. Deabia astept sa le citesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult! Si sa stii, ca ai facut si o fapta buna cumparand cartile, drepturile de autor merg acum la o manastire, la un azil de batrani si la celelalte proiecte puse pe picioare de buna doamna Ibrian!

    RăspundețiȘtergere