duminică, 20 iunie 2021

Prognoza energetica a vremurilor

 Dupa o saptamana de canicula bucuresteana, necunoascuta mie pana cu cca. 6-7 ani in urma aici, in Germania, tocmai a inceput sa ploua. Si nu numai vremea, ci si plantele si animalele au un comportament iesit din comun in acest an, caci continuam sa ne aflam in "faza fierbinte" de tranzitie, catre Lumea Noua. Traversarea acestei perioade va fi insa probabil mai lunga decat si-ar dori multi dintre noi, dar fiti siguri, ca TOTUL are rostul sau si se petrece la timpul cuvenit..

Asa ca a venit pentru mine iar momentul sa fac o "prognoza energetica" a vremurilor, caci urmeaza un alt moment crucial al anului 2021: maine, pe 21 iunie 2021 are loc Solstitiul de vara si este in acelasi timp dupa calendarul maias si o zi portal; iar exact pe 24 iunie 2021, in ziua  cand romanii sarbatoresc atat nasterea Sfantului Ioan Botezatorul, cat si Sanzienele, este si luna plina (dupa unii experti este iar o "super luna", a treia la rand) si este in acelasi timp, conform calendarului maias, iar o zi portal. De aceea, si celelalte doua zile (22 si 23 iunie) dintre zilele speciale care urmeaza, vor avea la randul lor o energie exceptionala. Deci pregati-va temeinic, tineti-va bine si bucurati-va. Si nu strica desigur sa va puneti si centurile energetice de siguranta....

Solstitiul de vara este ziua in care nu mai exista nici ieri, si nici maine. Exista doar ASTAZI. AICI. ACUM. AȘA. Caci este ziua in care elementele naturii isi unesc puterile pentru a curata si innoi totul, de la Cer pan´la Pamant si inapoi. Este una dintre zilele anului cand se deschid larg portile tuturor lumilor din Cer si de pe Pamant. Pe vremurile cand oamenii mai stiau ca sunt doar o particica a unui mare tot, cand inca erau permanent constienti de faptul ca nu stapanesc nimic si pe nimeni, ca nu poseda nimic nicaieri si ca nu controleaza nimic niciodata, ei isi puteau reinnoi fara eforturi mari energia in aceste zile speciale, trecand astfel in mod armonios si folositor de la o sarbatoare la alta, pe tot parcursul anului. In timpurile moderne, cand cei mai multi oameni au uitat aceste lucruri, multora le vine tare greu sa traverseze cu usurinta si gratie astfel de perioade solicitante din punct de vedere energetic. 

 Evenimentele continua deci sa se precipite, si desi multora li se  pare ca s-a atins deja limita superioara si ca nu se poate mai mult, ca oamenii nu mai pot suporta sa primeasca si mai departe un input energetic si mai mare, energia creste totusi continuu, iar omenirea a ajuns acum la un nivel energetic, la care nu s-a mai aflat de multe mii de ani. 

Matrix, “scheletul“ de baza al Lumii Vechi, se destrama din ce in ce mai tare,  iar in acelasi timp, impulsurile luminoase tot mai masive trimise Pamantului si locuitorilor ei (re)activeaza  din ce in ce mai multi oameni. De aceea sunt tot mai multi cei care se dumiresc si incep sa-si aminteasca cine sunt si de ce sunt aici. Avem acum cu totii si mai multa nevoie de liniste, pace si claritate. Este absolut necesar sa ramanem centrati si CON-CENTRATI (o pozitie stabila  in mijlocul planului divin!) si nu ne mai putem permite sa lasam sa ne fie distrasa atentia (adica ENERGIA - si nu uitati ca energia urmeaza calea trasata de atentie!). Ne concentram cat mai mult pe  Lumea Noua, meditand si vizualizand vremurile anilor de aur care vor veni, caci nu trebuie sa uitam ca suntem cu totii creatorii zilei si lumii de maine! 

Ce putem face practic? Oprim poluarea mentala, sufleteasca, spirituala si energetica (TV, Internet, eventimente stupide, ocupatii de fite samd.), si reducem poluarea fizica (adoptam un regim de viata cat mai natural, mancand cel mai bine in aceste zile exclusiv hrana vie vegana). Caci corpul fizic ramane cea mai usor  accesibila poarta catre suflet si spirit, iar ca sa ne putem auzi PROPRIILE ganduri si VOCEA INTERIOARA, ca sa simtim propriile impulsuri si ca sa accesam propriile (clar)viziuni, este absolut necesar sa lasam cat mai putine voci si imagini din exterior sa bruieze vocea interioara, care este unul dintre modurile in care Dumnezeu comunica cu noi!

Si ca sa nu gresim durmul,  urmam cel mai bine pe langa vocea interioara si  ingerii calauzitori si pazitori, si oamenii-coloana de lumina, caci ei cunosc CALEA......

Cand eram copil, voiam sa fiu pictorita, dar cei din jur m-au convins ca e o prostie-utopie, asa ca mi-am ingropat visul si am desenat si pictat tot mai rar. Cu 7 ani in urma, cand am inceput cursul de consultant de vindecare holistica, am reinceput si sa pictez: odata cu studierea chakrelor si a geometriei sfinte, am devenit parca obsedata de culori si forme, mai ales de curcubee si spirale. Dar viata m-a luat putin pe sus la scurt timp dupa aceea, astfel incat iar mi-am abandonat timp de 7 ani visul. Si de-abia din acest an, am constatat ca de-acum nu-mi mai sta  de fapt absolut nimic in calea catre visul meu vechi, cel mult doar eu insami... Si pentru ca evident a inceput pentru mine un nou ciclu de viata, am hotarat ca voi fi pe langa toate celea (consultant de vindecare, raw food artist, herbaliste, manufacturier, blogger, sotie-mama-gospodina samd.) in plus si artist energetic. Si am mai hotarat, ca de acum inainte, incepe si viata mea fericita......

Calea in LUMINA


Noi oamenii, suntem de fapt niste mici paranteze in Univers. Am facut desenul de mai jos in 2014, in timpul cursului de consultant de vindecare, cand am primit extrem de multe informatii vitale (pe care la acel moment nu le-am dat cu adeverat mai departe, caci am observat ca mult prea putini intelegeau ce voiam sa spun). Tot atunci am inteles ca suntem meniti sa tinem si sa mentinem legatura (fluxul energetic) dintre Cer (Tatal) si Pamant(Mama). Asa cum o face, dupa parerea mea in mod constient, orice animal, orice insecta, orice planta, orice picatura de apa, orice pietricica samd. Daca energia nu poate curge prin mine de la Tatal din Cer la Mama Pamant si apoi inapoi, de la Mama Pamant la Tatal din Cer,  creez un nod energetic/o movila energetica, care cu cat creste, cu atat impiedica mai mult curgerea energiei. Intru astfel intr-un cerc vicios, care are efect negativ nu numai asupra mea, ci asupra intregii lumi. 



Va doresc din tot sufletul toate cele bune si frumoase!
Luana (Fericita)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu