sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Adrian Paunescu!

Poetul Adrian Paunescu a murit. La numai 67 de ani, in suferinta, chinuit de boala, in singuratatea unei camere dintr-un spital bucurestean..... Multi i-au iubit poezia, multi nu.... Multi l-au admirat si l-au incoronat cu lauri, multi l-au dispretuit si l-au improscat cu noroi.... Avem cu totii libertatea de a crede ce vrem, eu doresc doar sa va dau mai departe o intalnire epocala: Adrian Paunescu si Tudor Gheorghe si "Antiprimavara" lor.

3 comentarii:

  1. Dumnezeu sa il ierte.
    Cand eram mica, mergeam cu ai mei la Cenaclul Flacara la mare si imi placea tare mult, atat cat rezistam, caci mereu adormeam si ai nostrii erau nevoiti sa ne care in brate pana la cort.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumneazeu sa-l ierte si sa-l odihneasca.
    Eu una imi amintesc perioada cand mergeam la Cenaclul Flacara ca pe cea mai frumoasa a adolescentei mele. Iar in revista lui gaseam mereu numai lucuri interesante. Tot datorita lui Adrian Paunescu a fost mai intai si mai intai popularizat Valeriu Popa. Atatia cantaresti si actori uriasi ai nostri s-au lansat acolo... Nu am fost niciodata prea aproape de politica, si probabil ca nu sunt capabila sa inteleg magnitudinea a ceea ce spun oamenii ca a facut rau. Eu ii port o amintire frumoasa pentru ce a a facut frumos.
    E.

    RăspundețiȘtergere
  3. Schimba titlul.Adrian nu Adriana.

    RăspundețiȘtergere