luni, 30 aprilie 2012

Cancerul nu iarta pe nimeni, nici chiar pe copii - Povestea lui Alexandru Dumitru

CE CE NU EU? DE CE NU COPILUL MEU?? Sunt intrebari pe care mi le pun eu de cate ori citesc despre astfel de cazuri ingrozitor de dureroase, pe care le port in suflet saptamani si luni si ani de-a randul....
Povestea lui Alexandru ar putea fi foarte bine povestea mea sau a ta, a celui care citesti acum aceste randuri - pe oricare dintre noi ne poate "lovi" asa o soarta, "din senin", si asta poate chiar maine.....
Alexandru era in luna decembrie un copil sanatos, a petrecut vacanta de iarna la munte, nu a existat niciun semn care sa prevesteasca cosmarul ce avea sa urmeze - linistea inselatoare dinaintea furtunii. Acum, patru luni mai tarziu, Alex incearca cu disperare sa invinga cancerul, intr-o  lupta tragica, cu adevarat pe viata si pe moarte.
Poate puteti face ceva pentru Alexandru, poate insa nu puteti sa-l ajutati, sunt sigura ca fiecare dintre noi va face tot ceea ce este posibil - cu siguranta insa, putem trage toti foarte multe invataturi din trista sa poveste.
Nu mai alungati gandul ca si copilul vostru s-ar putea imbolnavi intr-o buna zi, ca pe o musca care va deranjeaza cu bazaitul ei insistent si nu va lasa in pace. 
Informati-va temeinic ACUM, caci acum aveti timpul sa o faceti. 
Incepeti sa va ganditi bine, deja IN ACEST MOMENT ce ati face intr-un astfel de caz, cum ati proceda daca ar aparea cumva si in familia voastra brusc o boala acuta - fie ca este vorba de otita, fie ca este vorba de gripa,  fie ca este vorba de CANCER - trebuie stabilita de acum macar directia in care doriti sa o luati (antibiotice sau mijloace homeopate, medic alopat sau un medic alternativ, etc.).
Cautati-va din timp un medic in care sa aveti incredere deplina, un medic care sa se gandeasca in primul rand la binele bolnavului -  caci din pacate nu exista multi astfel de medici si sunt greu de gasit. 
Incetati sa va mai tarati copiii in "odiseea" controlelor medicale de rutina, controale care nu fac decat sa-i chinuie pe copii si care nu va vor spune decat - cu foarte mare inexactitate de altfel, cu adevarat nu va puteti baza in niciun caz pe aceste investigatii - daca copilul vostru este deja bolnav sau nu, daca in corpusorul lui s-a cuibarit deja o boala grava sau nu. 
Daca vreti, spre binele copiilor vostri, sa preveniti cu adevarat bolile, atunci trebuie sa faceti cu totul si cu totul ALTCEVA. Adevarata profilaxie a cancerului si a TUTUROR celorlate boli incepe in primul rand in cap - boala este in primul rand un mare deficit informational, sapere aude!! -  si in al doilea rand in farfurie, in casa, in viata de zi cu zi. Iar mamele sunt in primul rand raspunzatoare pentru sanatate copiilor lor, fie ca ne place acest lucru sau nu! 
Așa cum au subliniat de nenumărate ori  dl.dr. Bruker, dl. dr. Schnitzer, d-na dr. Schatalova, precum  și mulți alți medici cu experiență îndelungată în tratarea naturală a bolilor, cea mai bună și cea mai singură metodă de tratare a cancerului este adevărata profilaxie a îmbolnăvirii! Cine a avut deja cancer în familie trebuie să deschidă bine ochii, dacă nu pentru sine, este dator să facă acest lucru pentru copii săi, care prezintă un risc foarte mare de a face la rândul lor cancer! Și desigur că fiecare poate face ceva pentru sine însuși, prevenirea cancerului și a multor altor boli este de fapt la îndemâna oricui! Baza o reprezintă o alimentație sănătoasă, care să nu conțină NICIUN fel de aliment fabricat industrial. Alimentele trebuie să fie integrale, proaspete și să nu conțină niciun fel de substanțe chimice. Legumele și fructele trebuie recoltate de pe un teren la prelucrarea cǎruia nu s-au folosit pesticide și insecticide, cel mai bine de pe terenuri îngrășate numai cu compost. Apa consumată trebuie să fie la rândul ei cât mai pură, fără niciun fel de chimicale (atenție mare la sticlele de plastic!!). Cine vrea să prevină cancerul nu are voie să fumeze, să bea alcool, să consume cafea sau alte droguri. Cine dorește să nu se îmbolnăvească de cancer, renunță să mai consume zahăr, făină albă, grăsimi rafinate (foarte, foarte important, primul pas care trebuie făcut!!). Cine dorește să-și păstreze sănătatea, se ocupă nu numai de trupul sau, ci și de sufletul și de mintea sa, nădejdea și credința în Dumnezeu rǎmânând în continuare cele mai eficace arme împotriva bolilor. Mișcarea fizică este la randul său o condiție "sine qua non" în programul natural de prevenire a cancerului. Din păcate, o altă condiție absolut necesară pentru evitarea apariției cancerului, puritatea mediului de viață, nu mai poate fi în ziua de astăzi aproape nicăieri pe lumea aceasta îndeplinită, suntem cu toții supuși  unei poluări foarte mari, fără precedent în istoria acestei planete (de care suntem însă cu TOȚII vinovați!). Suntem obligați să respirăm un aer poluat, suntem supuși unor radiații care au atins un nivel mult prea ridicat, iar în ultimii ani, poluarea electro-magnetică a luat de asemenea proporții de neimaginat! Dar gândiți-vă, că un nefumător este obligat să respire fumul produs de un fumător, un om care nu are telefon mobil este totuși radiat de mobilele celorlalte persoane din jurul său - exemplele ar putea continua la nesfârșit - fiecare individ are de fapt datoria de a face ceva pentru a contribui la îmbunătățirea condițiilor de viață ale tuturor ființelor de pe această planetă!
Revenind la cancer, aș dori să închei cu un citat al d-lui dr. Bruker care îmi place mie deosebit de mult:
 " Cancerul poate fi văzut ca o ultima reacție de prevenire din partea organismului, o ultimă reacție disperată, organismul încercând să-i atragă astfel atenția omului "civilizat", asupra prețului pe care îl are de plătit pentru progresul tehnic de nestăvilit atins. Legile naturii nu ar fi legi, ci numai niște erezii speculative, dacă în condițiile în care sunt încălcate în asemenea hal, nu ar da un răspuns pe măsură. Iar cancerul este un astfel de răspuns!"
Mai sunt desigur si multe alte reguli care trebuie neaparat respectate, daca va pasa de sanatatea copiilor vostri si daca vreti sa faceti cu adevarat ceva - caci se pot face tare multe. Din pacate, am fost nu de putine ori ironizata si taxata ca fiind retrograda pentru raspandirea acestor idei, constiinta mea insa nu ma lasa sa tac si continui sa repet aceleasi lucruri la infinit - si daca intelege numai o singura persoana, scopul meu a fost atins!
Mai ales in cazul cancerului si in special al tumorilor cerebrale (exista nenumarate studii stiintifice care demonstreaza aceste lucruri - in Germania, se vorbeste deja in jargonul chirurgilor despre o "tumoare de mobil"!) si al leucemiei, trebuie mare atentie la radiatiile electro-magnetice, care joaca un rol deosebit de mare in aparitia acestor boli! De aceea, trebuie sa inchideti telefoanele mobile in casa sau in masina (incercati in general sa le folositi cat mai putin, NUMAI IN CAZ DE URGENTA!), trebuie sa renuntati la telefonul fara fir din casa (e  ca si cum ati avea un stalp de amplificare pt. telefonia mobila in casa!) si sa-l inlocuiti cu un apart vechi cu fir, trebuie sa inlaturati din dormitoarele copiilor televizorul, calculatorul sau ceasurile cu radio si in general, trebuie scurtat drastic (cel mai bine ar fi eliminat complet) timpul petrecut in fata acestor aparate! Dar care dintre noi este pregatit, sa renunte la propriul confort, la obiceiurile sale, la comoditatea sa??? Chiar daca este vorba despre viata propriului copil.....

In dorinta mea arzatoare de a ajuta oamenilor bolnavi, i-am scris mai demult tatalui unui copil bolnav de leucemie, trimitandu-i informatii despre medicina alternativa si cateva recomandari alimentare. Raspunsul pe care l-am primit, m-a demoralizat ingrozitor de tare: "Din contra, am incercat sa il alimentam cat mai natural. Totusi este copil, si este decizia lui de a nu mai manca altfel de carne decat de pui sau peste. In rest insa este f. greu sa nu ii dam alimente procesate. trebuie sa ii dam lapte, iar laptele, desi bio, este procesat. E dificil, cu un copil de 10 ani, mai ales dupa suferintele prin care a trecut. Sunt convins ca Dumnezeu ne-a lasat leacuri pentru toate bolile in natura, dar oare suntem noi in stare sa le folosim?"
Acest tata, care desigur ii dorea numai binele propriului sau copil, nu intelegea ca nu ii face copilului sau absolut nicio favoare, incercand sa compenseze suferinta provocata de tratamentul ingrozitor al cancerului (stati neaparat de vorba cu oameni care au trecut printr-o chimioterapie, trebuie sa stiti exact prin ce se trece intr-o astfel de situatie!) prin.... mancare. Deci NU chinuim copiii prin operatii, tratamente ingrozitor de dureroase, sederi interminabile in spitale, s.a.m.d., ci prin faptul ca nu le mai dam dulciuri, paine, carne, lapte & Co,  si le oferim in locul lor numai legume, fructe, seminte, nuci??? Unde este LOGICA??? Unde este bunul-simt??? Ce fel de etica fatarnica este aceasta???? Sigur este greu sa astepti de la un copil sa nu mai manance lucrurile care nu sunt sanatoase pentru el, de aceea eu, ca un parinte constient ce ma pretind sa fiu, renunt eu in primul rand la toate obiceiurile nesanatoase: "Copilul meu drag, noi doi impreuna si cu Dumnezeu inainte reusim sa te facem bine; numai asa suntem puternici!".....
 


Sunt enorm de multe lucruri de spus, timpul si spatiul ma preseaza ca de obicei. Desigur fiecare face asa cum crede, asa cum ii dicteaza propria constiinta si puterea de discernamant, acestea sunt numai parerile mele personale, cu care puteti fi de acord sau nu, eu sper numai sa va fi pus macar putin pe ganduri.... 


Va mai recomand sa cititi neparat AICI articolele Cristelei Georgescu si ale dr. Pavel Chirila!


Si poate vom intelege intr-un tarziu cu totii, ca nu avem niciun drept sa strigam catre cer, cu pumnul strans si ura-n glas: "De ce Doamne tocmai eu? De ce tocmai copilul meu?" ... Si poate vom inceta sa cautam vinovatii pentru nenorocirile din viata noastra in afara noastra - caci raspunderea a fost dintotdeauna preponderent in MANA NOASTRA.....

33 de comentarii:

  1. Intreaga industrie alimentara iresponsabila, intreaga industrie chimica criminala si cea farmaceutica abuziva, intregul sistem medical corupt si agasant afecteaza pe toata lumea, inclusiv pe copii din etapa fertilizarii, cea embrionara, fetala si apoi a primei copilarii. Ce consecinte pot rezulta din aceasta agresiune colosala impotriva copilului executata prin mana parintilor sai? (Serban)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru articol! Desi sunt (raw) vegana, inca nu am renuntat la cafea...
    Am citit foarte mult pe tema asta - cauzele cancerului - inca nu sunt convinsa care este adevarata cauza: alimentatia plina de proteine animale, de e-uri, stresul, genetica... sau toate la un loc... Chiar daca ar fi toate sau unul, o singura observatie as avea - toate cauzele enumerate produc aciditate in corp si lipsa de oxigen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos articol!
      Multumiri!

      Ștergere
    2. Draga Iuliana,

      Genele sunt doar o arma plina de munitie. Alimentatia este tragaciul.

      Mimi,

      Cu un stil inconfundabil, ai publicat un articol din categoria pe care mie imi place sa o numesc "Un strigat in noaptea mintii". Felicitari si Doamne-ajuta!

      cristela

      Ștergere
    3. Iuliana,

      Genele sunt doar o arma incarcata. Alimentatia este tragaciul.

      In ceea ce priveste cafeaua, este intr-adevar una dintre cele mai dificile renuntari, fizic si psihic. Am trait aceasta experienta, insa beneficiile eliberarii sunt inegalabile si de neimaginat.

      Mimi,

      Cu stilul tau inconfundabil, ne-ai daruit un nou articol pe care il includ la categoria la care ma incadrez si pe mine: "Un strigat in noaptea mintii".

      Doamne-ajuta si multumim!

      TE imbratisez, cristela

      Ștergere
    4. Multumesc mult Iuliana si Irina, nu plecati steagul nicio clipa, cautati mai departe, informati-va, dati mai departe!

      Draga Cristela,

      Faptul ca tu iti gasesti timp sa-mi scrii si mie mereu ceva, si-nca atat de frumos (e foarte plastica comparatia, trebuie neaparat data mai departe!), ma misca pana in adancul sufletului! Iti multumesc mult, mult de tot, imi daruiesti de fiecare data fortze noi! Doamne ajuta!
      Cu mult drag,
      Mimi

      Ștergere
  3. Eu sunt inca nelamurita cum sa ma informez cat mai bine si eficient, nefolosind computerul? Cum as putea sa nu mai folosesc computerul la serviciu? Cum pot controla produsele bio pe care le cumpar? (sunt raw vegan de aproape 2 ani, dar ma tem ca salata pe care o cumpar bio, nu e bio). Daca as avea unde mi le-as creste singura, dar locuiesc la bloc si mai mult decat patrunjel, marar si alte verdeturi, nu am cum sa-mi asigur din productie proprie. Maine m-as muta la casa cu teren generos, intr-o zona binecuvantata de dumnezeu cu vara permanenta (florida, california), dar financiar nu este posibil, asa ca trebuie sa ma multumesc cu canada mea friguroasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frigul nu este si nu a fost niciodata un inamic al omului. Frigul este o metoda de purificare a atmosferei si nu numai. Exista o gramada de cazuri de boli vindecate cu ajutorul frigului. Detalii legate de unul dintre aceste cazuri poti afla citind partea intitulata "Terapie in gheata" din articolul de la adresa de mai jos:

      http://www.formula-as.ro/2012/1002/la-frontierele-stiintei-84/un-leac-stravechi-imbaierea-14642

      Iar pentru crestera plantelor in conditii de frig iti recomand sa urmaresti filmuletele despre austriacul Sepp Holzer si apoi in ceea ce priveste relatia ta cu plantele recomand de citit Peter Tompkins & Christopher Bird- Viata Secreta a Plantelor care o poti descarca de la adresa de mai jos:

      http://www.scribd.com/AndresK/d/62393035-Peter-Tompkins-Christopher-Bird-Viata-Secreta-a-Plantelor

      Numai bine Caroline!

      Ștergere
    2. Draga Caroline,

      Daca vrei, se poate. Cauta si vei gasi....

      Draga Andres,
      F. bun link-ul, iti multumesc, am sa studiez si eu!

      Ștergere
    3. Multumesc pentru link, interesant, chiar am inceput sa citesc.
      Uite, daca ma luam dupa sfatul din articol si aruncam computerul la gunoi, cum mai accesam linkul? ;-)
      Acum lasand gluma la o parte, numai datorita internetului am reusit sa devin raw vegana. Eu am mai avut tentative in viata mea, acum vreo 25 de ani, dar nu am reusit, pentru ca nu aveam cum sa ma informez si sa am siguranta ca sunt pe drumul cel bun. Am oscilat, am fost descurajata de medici si nu a fost bine de loc. Informatia este cheia succesului.

      Ștergere
    4. Nu am susutinut niciodata altceva, boala este de fapt numai o chestiune de informatie. Desigur ca si eu folosesc calculatorul ca sa scriu acest blog (inca nu am gasit metoda de a o face fara calculator), DAR acest lucru NU este deloc sanatos, calculatorul dauneaza sanatatii si ac. lucru este un FAPT demonstrat prin nenumarate studii stiintifice si dupa parerea mea, se poate constata efectul negativ si f. usor prin testare personala (cum te simti dupa o zi in care ai stat numai la calculator si cum te simti dupa o zi in padure). Poti sa crezi ac. lucru asa direct sau poti sa te informezi mai departe, desigur in internet.... Cat despre mobil, in Germania exista o initiativa, semnata de peste 1000 de medici, care incearca sa obtina (nu vor reusi niciodata, interesele pecuniare sunt mult prea puternice) interzicerea telefoanelor mobile pt. copiii sub 16 ani!!! Eu incerc aici sa trag semnale de alarma si nu m-am asteptat nicio clipa ca spusele mele vor fi primite cu entuziasm, fiecare decide ce vrea cu adevarat sa faca, o iesire exista intotdeauna, de ex.: http://stanciova.wordpress.com/2011/09/27/filosofii-la-o-salata-partea-ii/ sau http://modelandviitorul.blogspot.com/2012/02/ochii-care-vad-natura.html

      Ștergere
  4. Cu zaharul, faina alba si grasimile rafinate, ma lupt si eu in ultimul timp mereu, balanta se inclina cand in favoarea mea, cand in a lor. Nu pot sa nu amintesc insa faptul ca, persoane care declara si care ma asteptam sa fie in tabara mea, se dovedesc nu rareori oportunisti, trecand la greu in tabara adversa, facandu-mi lupta, si asa grea, de-a dreptul imposibila. Ioan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lupta e grea, te inteleg si eu lupt pe acelasi front...

      Ștergere
  5. Felicitari pentru ceea ce ai scris!
    Si mie imi place sa observ lucrurile, si imi pun mereu intrebari, de aceea cred ca pentru a scapa de toate aceste tentatii de care spuneai tu mai sus, trebuie sa ne intoarcem cat mai aproape de natura, sa ne identificam si noi cu ea. Mie imi este imposibil sa am un control deplin asupra copiilor mei si chiar al meu cu un magazin vecin cu mine, cu televizor si calculator in casa. Este o lupta zilnica in acest sens...
    De aceea eu voi alege viata intr-o comunitate precum http://modelandviitorul.blogspot.com/ sau alta cu aceleasi viziuni. Unde mai putem obtine astfel de alimente pe care le-ai mentionat tu decat intr-un loc curat, neatins prea mult de mana omului? Eu desi traiesc la tara, beau apa de la robinet despre care stiu totusi ca este nepotabila, caci cea din fantana din care obisnuiam sa bem acum s-a transformat in cimitir de animale. Niste binevoitori au avut grija!
    Mie, acest suibiect pe care l-ai propus tu imi aduce convingerea ca numai asa putem face ceva pentru noi si generatiile viitoare. Chiar trebuie sa luam totul de la inceput.
    Cu drag, Angy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Angy,

      E trist ce spui despre ce se intampla la tara in Ro, nebunia si rautatea lumii ma fac sa ma cutremur din rarunchi....
      Iti doresc mult noroc pe drumul tau, tu stii ca noi gandim la fel....
      Te imbratisez cu drag,
      Mimi

      Ștergere
  6. Din punctul meu de vedere nu tehnologia este de vina, tehnologia este folositoare sau daunatoare in functie de cum o facem noi. Eu nu mi-as face o parere definitiva despre tehnologie in functie de ce se intampla acum pe mapamond. Cred ca suntem invatati sa fim foarte buni comercianti, si cam atat. Celelalte calitati pe care le avem, cum ar fi altruismul, condescendenta, rabdarea, etc...nu prea sunt pe placul vitezomanei societati de consum, iar tehnologia actuala nu face decat sa ne imite pe noi. Ioan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ioan,
      Un citat f. drag mie, care cred ca o sa-ti placa si tie:
      "Omul incearca sa controleze lumea, inainte sa fi reusit sa se controleze pe sine insusi."
      - Albert Schweitzer -

      Ștergere
  7. Mimi sa sti ca cu greu m-am hotarat sa subscriu acestui articol al tau desi l-am citit de nustiucateori pana acum. ceea ce ai scris tu rezoneaza foarte puternic in mine, o mama care a trecut printr-o experienta de genul acesta.
    Ridicam de multe ori pumnul catre cer si strigam, intrebam, de ce eu? cautam vinovati in afara, vrem sa ne gasim tapii ispasitori, uitand ca cauzele ca si rezolvarile se afla inauntru. dar in care inauntru? intr-un inauntru intunecat, bolnav, superaglomerat?
    Alegerile noastre mereu vor avea consecinte. indiferent in ce directie o luam. Daca am gandi mai bine inainte de a face alegeri. daca am gandi in perspectiva. daca am gandi luand in calcul toate aspectele. dar nu, noi gandim doar cand e prea tarziu. cand deja vedem afectele dramatice.
    Si desi asta (efectul) e tot un semnal de alarma, un strigat catre schimbare, noi tot orbi ramanem. gasim scuze, cautam vinovati, si fugim de responsabilitate.
    Orice schimbare doare. vai cat e de grea. dar pretul platit doare si mai tare. de-abia cand acceptam partea noastra, asumarea responsabilitati, recunoasterea greselilor, nevoia de transformare si corectare a vietii abia atunci incepem sa simtim eliberarea, pacea, motivarea, marirea viziunii,chiar daca aparent se ingusteaza. E adevarat ca simtim si presiunea celor din jur, judecata, combaterea, dar pana la urma fiecare stie (sau nu) ptr ce lupta, ptr ce traieste.
    Citatul dr.Bruker este reprezentativ. As completa eu, ca cancerul (si nu numai) este o consecinta a indepartarii omului de ceea ce a vrut Dumnezeu ca omul sa fie. Insa Dumnezeu in bunatatea Lui se foloseste si de aceste efcte, consecinte, boli, ca sa ne aduca pe calea cea buna ptr noi. Unii inteleg si schimba macazul, altii merg in continuare inainte pe drumul gresit, strigand cu pumnul catre cer, alimentadu-si durerea, revoltanduse asupra lui insusi, sau, si mai grav, purtandu-se ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, spunand doar ca asa e viata, ingropandu-si constiinta si repatand greseli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Sakura,

      Ca intotdeauna ai punctat deosebit de corect, tu intelegi cumva mereu ce vreau eu sa spun... Din pacate, cei mai putini sunt dispusi sa schimbe ceva! Este foarte trist, dar cei mai multi nu inteleg mesajele pe care le primesc zilnic, iat noi nu putem face decat sa privim totul si sa tragem mai departe semnalele de alarma pt. cei care vor sa le vada.. Si sa le intindem o mana celor care au nevoie de ea...
      Te imbratisez cu drag,
      mimi

      Ștergere
  8. @ Caroline,

    Draga Caroline, cred ca si in acest caz, al computerului, TV, recomanadrile se refera la excese. Ai dreptate, cel putin in ceea ce priveste sanatatea, speranta realistica incepe cu informatie demna de incredere.

    Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vorbim de exces, trebuie imediat definit, pentru ca este perceput diferit de la un individ la altul. In conditiile tehnologice de astazi, in care aproape fiecare dintre noi lucreaza zilnic la serviciu, 7-8 ore in fata computerului, plus un surplus de informare personala de 2-3 ore, cum definim excesul?

      Ștergere
    2. Draga Caroline,
      Cred ca tu stii deja absolut toate raspunsurile, sunt insa evident greu de acceptat. Caci daca acceptam ceva ca fals, trebuie sa tragem consecintele si sa indreptam lucrul respectiv (daca avem scaun la cap, daca nu, Dumnezeu cu mila.... vedem in fiecare zi, direct langa noi, ce se intampla cu oamenii care nu-si fac nici cele mai mici ganduri pe marginea propriei vieti), sau ma insel??? Aici toate intiativele semnate de medici referitoare la pericolele telefoniei mobile: http://www.ralf-woelfle.de/elektrosmog/redir.htm?http://www.ralf-woelfle.de/elektrosmog/allgemein/appelle.htm

      Ștergere
  9. Nu Mihaela, nu stiu toate raspunsurile si nici nu cred ca le stie cineva. Disutam doar. Ideea este ca nu putem evita tehnologia din jurul nostru daca traim intr-o comunitate urbana. In ultimul timp citesc din ce in ce mai des stilul asta de articole care te fac sa te simti vinovat continuu. Vinovat ca traiesti intr-o lume care a evoluat cum a evoluat. De ce sa nu ne concentram pe ceea ce putem gestiona si sa incercam sa ne facem viata frumoasa, indiferent cat de lunga sau scurta este ea.
    Tot ce cred eu ca putem sa facem este sa incercam sa echilibram balanta prin gandirea noastra pozitiva.
    O zi frumoasa va doresc tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Caroline,

      Sigur ca ai dreptate si ca prin gandirea pozitiva se pot face multe, dar nu este sufcient. Eu nu vreau sa te fac sa te simti vinovata ca traiesti in ac. lume, eu incerc sa te atentionez ca poti sa faci ceva pt. a face ac. lume sa fie mai buna! Pt. ca STIU ca se poate face ceva. Dar numai daca este vointa si dorinta de a face ceva. Te rog chiar sa nu mai citesti ac. blog daca te lezeaza in vreun fel, insa poate te intrebi totusi si cum m-am simtit eu dupa ce am citit comentariile tale, caci eu la urma urmei nu am posibilitatea de a alege daca le citesc sau nu, TREBUIE sa le citesc pe toate....
      Iti doresc la randul meu o zi buna si pace in sufletul tau nelinistit,
      Mihaela

      Ștergere
  10. Draga Mimi

    Scuza-ma ca scriu off topic dar a mare nevoie de ajutor...sunt in germania de putin timp si caut tinctura de mladite de zmeur (pt reglarea menstruatiei) si nu am idee cum ii zice....ma poti ajuta te rog cu traducerea in germana...

    Multumesc,
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Alexandra,
      Incerca cu Himbeer(zmeur)-Triebe(mladite)-Tinktur(tinctura. Himbeertriebe Tinktur???? Nu stiu daca o sa gasesti, desi la farmaciile germane poti sa procuri aproape tot, (eu am ramas surprinsa ca au aproape orice planta de ceai) insa in Germania zmeura este nemaipomenit de raspandita, poti sa ti-o faci si tu in casa sau sa bei alternativ ceai de frunze de zmeur si de cretisoara (in lb. germana se cheama Frauenmantel - paltonul femeilor - este o planta folosita intr-un spectru mare de boli "femeiesti". Si frunzele proaspete de zmeur si de cretisoara se pot si manca....

      Ștergere
    2. Multumesc Mimi!

      N-am gasit aici dar primesc saptamana viitoare pachet cu tincturi de branca ursului si mladite de zmeura din Romania...sa le iau pe amandoua deodata (separat dar in aceeasi schema de tratament)?

      Iti multumesc pentru rabdare :*

      Alexandra

      Ștergere
  11. Draga Mimi,

    Scuza-ma ca scriu off topic....sunt in germania de cateva luni si incerc sa gasesc tinctura de mladite de zmeur dar nu stiu cum ii zice aici :(


    Multumesc,
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Mimi,
    Vreau sa te rog cand (si daca)ai timp sa scrii un meniu complet pt copii.Am vazut ca le dai suc de frunze,ce fel de storcator folosesti?Frunzele le combini cu ceva?Este bine sa folosim combinatia frunze+fructe pt ei?
    iti multumim pt timpul care ni-l acorzi.
    O zi superba !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Claudia,

      Copiii mei nu mananca numai hrana vie, ei au in principiu o alimentatie integrala dupa dr. Bruker, dar le dau cand si cand carne, pt. ca nici ei, nici sotul meu nu sunt dispusi sa renunte la consumul de carne, iar cu forta nu s eobtine nimic. Le fac - dar nu in fiecare zi - suc de morcov, mar, ghimbir si plante verzi, sau smoothie (tot fructe cu frunze verzi), noua ne priesc combinatiile acestea, dar ai mei copii mananca plante verzi si salate asa direct, mai ales in Romania....

      Ștergere
  13. Radiatiile electromagnetice intr-adevar au fost asociate cu numeroase probleme de sanatate chiar si la niveluri de expunere extrem de mici.
    Daca vorbim de microunde (GSM,WIFI, Radar) limita legala este uneva intre 4.5W/mp si 50W/mp (in cazul radarelor). Ei bine efecte secundare (modificarea ADN-ului) au fost observate la valori de milioane de ori mai mici.
    Vorbitul al un telefon mobil genereaza un camp de cativa mW/mp Am vazut telefoabe care genereaza peste 25mW/mp in conditii foarte bune de semnal.
    Un WIFI genereaza si el cativa mW/mp.
    Nu le putem evita 100% insa ne putem proteja de sursele majore:
    1. inlocuim WIFI-ul cu retea clasica pe cablu
    2. inlocuim telefonul DECT cu unul clasic
    3. limitam durata convorbirilor la telefonul mobil
    4. in locuinta folosim perdele speciale antiradiatii si aplicam pe pereti o vopsea antiradiatii. Aceste produse se gasesc in Romania la SafeSolution (www.safesolution.ro)

    Grupul cercetatorilor de la bioinitiative recomanda un nivel de maxim 6microW/mp. Cei de la baubiologie recomanda chiar si mai putin sub 1microW/mp. Aceste valori sunt greu de obtinut intr-o locuinta dintr-un oras mare, insa nu imposibil daca se utilizeaza produse de protectie de calitate .

    In ceea ce priveste cele de joasa frecventa: in camera in care dormiti scoateti toate dispozitivele din priza.
    De asemeni inlocuiti tuburile fluorescente cu becuri obisnuite sau cu led-uri. Pe perete se poate aplica vopsea speciala de protectie radiatii cu impamantare .
    Multa sanatate

    RăspundețiȘtergere